Σχετικά
με τη διδασκαλία των γραμμάτων:
Τα γράμματα έχουν μια αυθαίρετη σχέση με τα φωνήματά τους.
Μπορεί ωστόσο να γίνει πρακτική συσχέτιση γραφήματος με το αρχικό φώνημα
του σημαίνοντος μιας έννοιας.
Για
παράδειγμα το γράμμα Λ, μπορεί να κατασκευαστεί από το μαθητή και να
παρουσιαστεί ως απεικόνιση του γράμματος, με λουλούδια. Πλέον δεν έχει την
παραδοσιακή απεικόνιση γράμματος αλλά είναι το Λ του λουλουδιού.
Παράδειγμα
με την πολυαισθητηριακή μέθοδο:
Παράδειγμα με την εικονογραφική μέθοδο: